Hahahah whay

Varför försöker lärare vara såkallade coola de blir bara mer töntiga. Mina kompisar ville lura alla att de bitch slapade varandra men det funkade de inte alla ba "eh" och kollade bort så skulle vi lura en av våra lärare vi kan kalla han för den lata/pedo. Så han kommer fram och står breve mina kompisar när de gör slapen och då ser man att den är fake och han trode att de gjorde give me five så han ba till en av mina kompisar "kom igen" och hållde upp handen jag ba näh seriöst (ni vet att alla lärare är typ indelade i olika grupper ni vet pedosarna,lata,försöker vara coola och de stränga och massa andra) du tänker väl inte, han försöker  vara cool och misslyckas helt (om du läser de här läraren jag inte tänker nämna ba så du vet man kan inte ändra villken grupp man är i). Min kompis och han give me fivade och han slog henne exakt på hand leden super hårt så påengång efter så blev de super rött och man såg märkerna av fingrarna. Aso ba för va tydlig han gjorde antagligen inte de med flit (känndes ba något som var viktigt att nämna)
 
PS. Om ni vill veta mer om mina lärare eller vikarier säg ba till har haft de konstigaste jag snakar langare :P
och dela gärna med om era konstiga lärare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

springfling.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag och ge ut tips om livet eller bara prata om nåt som ni vill vet <3

RSS 2.0