fuck you (vikarie)

Aso va fan vi hade en vikarie i engelskan. Vår lärare är typ sjuk så vi kommer ha den här idioten hela veckan. Så kolla innan vår lärare blev sjuk så sa han vad vi skulle göra och ba ni får JOBBA TILLSAMMANS sen nu vår vikarie kom fram till mig och min kompis och ba "ehhh jobbar ni tillsammans vi ba ahh sen han börja ge värsta undervisningen ba ni vet när ni ska ha de slutgiltiga proven i 9an då kommer ni sita där och ba fan jag kan inte komma på nåt eller jag har så många bra ider men kan inte skriva ner dem" och så fortsate han så och sa att min kompis var hjärndöd och att jag inte kan skriva (engelska). Bitch for your information, I can facking write on English.
Aso vem säger så och specielt lärare de ska inte säga såna saker. Han var bara bitchig till mig och min kompis men till alla andra ba tja hur mår du broder och pratade om serier och jag vet inte vad. Det fanns andra som jobba tillsammans och sen var det så att ingen faktiskt jobbade de ba pratade så varför ska du va bitchig mot oss (vi pratade inte eller nåt om de är de någon tro, vi jobbade bara). 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

springfling.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag och ge ut tips om livet eller bara prata om nåt som ni vill vet <3

RSS 2.0