oh spooky

jag tänker bäretta för er 2 saker som har hänt mig man kan säga att de är läskiga eller inte men enligt mig så är de ba konstiga antar jag. Den första är när jag och mina kompisar gick ner i ett håll i golvet (det fanns ett håll i golvet i vår skola i musik rumet i ett av de enskilda  rummet där vi fick gå och göra grupp arbeten så läraren såg inget då så  de hände ganska många galna och konstiga saker där med mina kompisar :P), så det är typ so tunnlar eller vad man nu ska kalla det som gick mellan alla rum (men under golvet) det var helt kolsvart för att de inte finns några lampor där. Vi gick ba lite runt där och sen gick vi up (juste glömde säga det fanns licksom inga trappor dit ner så man fick hoppa up och dra och klättra up och de va typ 2/3 meter ner) och då var typ alla killar i vår klass där och ba ohåh och blabla och snackade om att vi va modiga, coola och sen så gav de oss skräckfilms namn från olicka skräckfilmer (kommer inte ihåg vad för nam de sa).
 
Den andra historian var när jag och mina kompisar gick ner i skol källaren (man får gäntligen inte de men de glömer alltid låsa dörren). Vi brukade går ner ditt (de var ganska läskigt för de var ba 2-3 dåliga lampor där och sen så var de en lång hall av mörker) och filmade små klipp av random grejer. En gång så hörde vi ett skrick de va fet läskigt vi skrek och sprang up super fort och vi fick faktiskt med det på film liksom skriket. Vi gick alldrig ner dit igen.
 
Ni tycker säker jag är galen,konstig och skum men de är jag faktiskt inte de är ba att jag och mina kompisar är väldigt nyfikna så vi gör lite galna och konstiga saker<3.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

springfling.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag och ge ut tips om livet eller bara prata om nåt som ni vill vet <3

RSS 2.0