Otursdagar!

Hej XD
Dessa senaste dagar har typ varit mina otursdagar aso jag har tappat allt jag rör. Okej jag vet att de låter som ingenting men låt mig ba säga de här vi ska ställa upp stolarna i klass rummet och alla sticker så jag ba let`s be god girls yeah de var en dålig ide.
Så jag ställer upp nåra så när jag ställer upp den sista den är ba 1 cm utanför bordet och jag ba ockej den rammlar inte så går jag ba 1 meter o så ba BAM och sen BAM BAM BAM yeah den första tog med sig 3 till så ställer jag upp dem igen och så när jag ställer upp den sista igen ah då håller den på att rammla igen men som tur är så fånga jag den (min lärare som var där när de hände ah hon typ hatar mig nu hehe).
Sen jag rammlar och snubblar 24/7 aso va fan är de här och sen min mamma ah dampa på mig men de va inte enns nåt jag gjort :(
Aso hoppas de ba är den här veckan.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

springfling.blogg.se

Jag kommer skriva om min vardag och ge ut tips om livet eller bara prata om nåt som ni vill vet <3

RSS 2.0